Assalamualaikum,HAI!! semua blog ini milik HIJRAHTUL NURAIN. Thanks for coming. iloveyou. xoxo RAA, publish :) p/s : better guna mozilla firefox utk buka my blog okay. maybe lebih dapat sempurna and cantik utk ditengok ..

Followers

Saturday, February 26, 2011

teha sayang and jas sorry okay sayang .
sebab tipu korang . tak de niat lah na tipu sbnarnyea just takut korang MENGAMUK bila dpt tahu.
teruk kan saya . saya tahu tuh . jas - i betul betul na kena langgar dgn lori tuh. i salah or org bawak lori tuh i tak tahu. i ta sedar sgt . mcm mne lah boleh kantoi dgn you yg i ambil .
teha- sakit lah syg . kau jumpa aku kau terus tarik telinga aku. bukan na bagi tahu dulu. haha . mesti kau yg bgth jas kan ! okay okay aku janji aku takan ambil. sumpah ! perit doe utk kali kedua nih . haha .
writing by hijrahtul nurain

HAK MILIK HIJRAHTUL NURAIN