Assalamualaikum,HAI!! semua blog ini milik HIJRAHTUL NURAIN. Thanks for coming. iloveyou. xoxo RAA, publish :) p/s : better guna mozilla firefox utk buka my blog okay. maybe lebih dapat sempurna and cantik utk ditengok ..

Followers

Thursday, March 31, 2011

kelucahan melampau .

today semua kawan aku tak datang.melampau ? memang. aku dgn sakit sakit nihh pun dtg sekolah.grr.tapi dorang tak dtg pun aku tak bosan.aku lepak dgn hilal,nazwan,umy,yana,zira,syuhada,n kawan kawan yg lain.kitaorg tak masuk class BM. ponteng? tak lah. lepak dlm bilik rc.memang the best lah lepak dgn korang.byk benda aku tahu. lagi lagi nazwan. mafia terhebatt. smua dia tahu pasal s**s . haha . kimakk lah shiall. gelii aku dgr. grr .
aku rase dia dahh gila lebih dgn aku.dia kate "i sebenarnye dah lame suka you" and dia pandang aku mcm nak makan aku . malu lahh aku. tgh sibuk2 buat kerja dia boleh pandang aku mcm tuhh.dia ayat ayat aku mcm mcm . smua gelakkan aku. bodoh . malu lah aku. ishh. gedikk sungguh. aku rase today dia tsgt baik. pdahal dulu kitaorg musuh gila kott. dia puji puji aku. then dorang punn mgenakan aku. story psl yg lepas2 punya cerita.aku tak tahu lah nak kate ape tentang today. tp bg aku tsgt indah pada hari ini. dah macam last sekolah sbb cikgu tade n kelas pun boleh dikatakan kosong .
-org dok sibuk ingt aku exciden.padahal aku bukan nye exciden . kaki aku bertampal tangan aku bertampal sbb lain okay. bukan sbb exciden . terima kasih pd yg caring. :)
writing by hijrahtul nurain

HAK MILIK HIJRAHTUL NURAIN