Assalamualaikum,HAI!! semua blog ini milik HIJRAHTUL NURAIN. Thanks for coming. iloveyou. xoxo RAA, publish :) p/s : better guna mozilla firefox utk buka my blog okay. maybe lebih dapat sempurna and cantik utk ditengok ..

Followers

Friday, February 10, 2012

break up :'(

i lost my boyfriend :'(
tak guna tak guna ! banyak betul masalah yang aku hadapi this week. dah lah dgn mak ayah aku , aku tak bertegur. demam lagi. sakit tekak ! eeee. nasib aku buruk betul. aptb ! smlm time dah smpai rumah , aku bagi mak aku kek secret recipe. nasib mak aku nak. dosa nya aku kat mak ayah aku. tp aku ada perasaan jugak :'( tak ada sape pun nak fhm aku.aku perlukan dia, time time mcm ni jugak lah dia nak berambus.sampai kan hati dia. biarlah aku mls nak cari dia. aku kan perempuan takan aku pulak nak thegeh hegeh kt dia.sorry lah.aku dah penat penat berubah,jadi setia.dia buat hal.aku dah serik nak setia.bye 

writing by hijrahtul nurain

HAK MILIK HIJRAHTUL NURAIN